joi, 19 februarie 2009

Visare...

Visez la o lume numai a mea,
La un cer solitar cu o singura stea,
Visez la o viata plina de fantezie
O lume creata din magie.

Vise marete se alimeanteaza,
Cu idei concepute de o minte treaza.
Flori,pasari,cascade fermecate
Sunt fantezii,adevaruri trucate.

Ma tem ca nu imi veti da crezare
Ca traiesc intr-o lume plina de visare
Unde numai tu poti face ce vrei
Sa fii stapan pe propriile idei.

E un peisaj frumos,greu de uitat
Unde rauri verzi curg neincetat
Mirosul profund de trandafiri
Invoca un moment plin de simtiri.

Nu exista teama,nimic de pierdut
S-a oprit in loc pana si timpul crunt.
Lasa fiinta noastra sa zoboare,
In acest cadru plin de visare.

Aici nu este durere si melancolie
Totul in jur e pura veselie
Printese si printi traiesc pe veci
Izvorand iubire din rauri seci.

Dar ma trezesc subit din reverie
O suflare de gheata incet adie,
Decorul viu prinde nuante sumbre
E realitatea mea plina de umbre.

Si neg,refuz orice adevar
Precum Adam nu vreau sa musc din mar
Locul meu e acolo,in acea lume
Departe departe de gandurile pagane.

Nu am nevoie de nimic altceva
In vis se afla fericirea mea.
Decat sa ma sting printre motive reci
Mai bine dorm si visez pe veci.

Niciun comentariu: