sâmbătă, 14 februarie 2009

Crez si pacate

Uit,imi sterg amintirile cu patima
Pe-obraz se scurge incet o lacrima
Las in trecut greselile comise
Acum ma sting usor hranindu-ma cu vise....

Speranta e acoperita de un val de umbre
Tot ce mi-a ramas sunt gandurile sumbre
Amestecul omogen de ura si regret
Se varsa fara mila peste trupul meu inert

Plang cu amaraciune blestatemandu-mi soarta
Din andancuri Iadul isi deschide poarta
Voci sacadate de spaima si slabiciune
Rostesc neincetat ritualuri pagane.

Cuvinte patimase rasar din pamant
Apoi se inalta spre cer purtate de vant.
Vazduhul deodata isi schimba culoarea,
Cu pasari de foc se umple toata zarea.

Si-n urma lor lasand trupuri moarte
Scaldate in propriile pacate
O privire aspra coboara din Rai
Se varsa peste satanicul alai.

Rugaciuni pe jumatate rostite
Lumineaza neincetat minti obosite
Soarele rosu imbacsit cu sange
Printre norii grei incet se frange.

Iar eu pasesc peste cenusa vie
Ce simt acum doar ingerul meu stie,
Ganduri amare se transpun in versuri
Ele imi vor ramane vesnice crezuri.

Niciun comentariu: