luni, 23 februarie 2009

Pentru tine

Pentru tine am iubit tot ce detestam,
Pentru tine am muscat din marul lui Adam,
Acum am ramas in ura si cer indurare
Imi gasesc sfarsitul in aceasta condamnare.

Tu diavole,ingerul sufletului meu stins,
Cu a mea durere, intreg iadul am aprins
Torta iubirii mele pierdute tie ti-o daruiesc
Mai mult decat focul etern nu pot sa imi doresc.

Si beau cu patima al tau dulce si rece venin
Nu imi pasa ca ma voi scufunda in amarul chin.
Nu imi pasa ca voi indura tot ce este mai rau
Atat timp cat am gustat din trupul tau.

Privesc in oglinda sparta de vreme
Si vad cum Umbra mea cu disperare geme,
Cioburi din oglinda neagra sfaramata
Reflecta obosit o fiintza incordata.

Iar tu spre mine indrepti violent sceptrul
Hotarat sa'mi despici in doua pieptul.
Sa-mi smulgi fara mila bucata de carne vie
Ce pentru tine va bate pentru vesnicie.

Pentru tine demon,stapanul inimii mele
Am parasit pamantul,m-am inaltat spre stele,
Am renuntat la a mea umila viata,
Pentru tine,m-am transformat in ceata.

Niciun comentariu: