joi, 11 decembrie 2008

Sunt o umbra...

Sunt o umbra,un joc de lumini oarbe
Ura din jurul meu inocenta-mi soarbe,
Ma lasa singura si pustie
Simt briza mortii cum adie.

Ce simti oare atunci cand iubesti?
Vreau sa stiu,nu ma pot multumi cu povesti,
Vreau sa plang de fericire,
Iar cand mor,sa raman c-o amintire.

Dar plec ochii si oftez adanc,
Si acesta este doar un gand,
Un vis plapand pierdut in tacere
Ma seaca de viata,ma lasa fara putere.

Innebunesc,vreau doar luciditate,
Peste tot vad fete triste pictate,
Imi aud respiratia sacadata...
Vreau sa ma misc,dar raman nemiscata.

Mi-e frica,prinde-ma de mana,
Ingeri cazuti in pacat,in jurul meu s-aduna,
Ma privesc cu ochii plini de mister
Stiu ca nu se vor mai intoarce-n cer.

Vreau pace,un dram mic de pace
Dar ma lovesc continuu de geamuri opace,
Imagini tampite,iesite din comun,
Imi atrag atentia,ma opresc din drum.

Sunt inchisa intre patru pereti
Ochii rai ma urmaresc atenti,
Imi iau inima in dinti,si ma scol in picioare,
Pe lumea cealalta cum va fi oare??

Niciun comentariu: