duminică, 7 decembrie 2008

Un joc...o greseala

Am iubit,a fost dragoste colosala,
Insa nu am stiut ca e o greseala fatala,
Un joc periculos cu reguli si dogme,
O tabla de sah cu piese fara forme.

A fost de ajuns sa rostesti un cuvant
Si cu gura ta mi-ai sapat propriul mormant
M-ai prins in capcana fara scapare
Lantul iubirii false ma strange din ce in ce mai tare

Ma uit in ochii tai,si simt ca ma sufoc
Ura si dispretul nu ma slabesc deloc
Mi-as dori sa te spintec in intregime
Sa-ti disec cu unghia inima de caine

Mi-ar placea sa te vad cum te zvarcolesti pe jos
Sa-ti fie devorat trupul de viermi pana la os.
As vrea sa te strang de gat cu mana mea,
Poate vei intelege intr-un final ce este durerea.

Dar tu demon cu chip angelic
Imi razi in fata ca un nemernic,
Si simt cum iti infigi coltii...
Pe gat curge sangele mortii.

Imi vine-n minte un flux de amintiri
De sentimente moarte si dezamagiri
Lacrimi negre se scurg pe chipul pamantiu
Tu vei ramane,iar eu n-o sa mai fiu...

Niciun comentariu: