sâmbătă, 6 decembrie 2008

Tacere


Tacere...liniste profunda,
Cate-o lacrima de sange fata imi inunda
Suspin incet,si rostesc o rugaciune,
Inca mai sper sa se intample o minune.

Am ramas pustie,sunt o moarta vie
Cu privirea pierduta,fredonez o melodie,
E cantecul pierdut in negura vietii
Stiu sigur ca nu voi mai vedea lumina diminetii.

Ridic ochii spre cer,dar in schimb vad iadul,
Mai beau un pahar de lacrimi ca sa-mi innec amarul,
Mii de amintiri,de visuri uitate
Ma insotesc acum in pustietate...

Astept cuminte in intuneric,
Tacerea ma poarta pe un taram feeric.
Imi vad viata cum mi se scurge in fata
Toata fiinta mea atarna de un fir de ata.

Ganduri negre si sumbre iluzii
Sunt doar un les atarnat in perfuzii,
Ma zbat,si incerc disperata sa gasesc lumina
Dar pe scena vietii s-a lasat cortina...

Mii de ipocriti,doar o lume cretina
O imagine absurda ce ma zgaraie pe retina
Cuvinte false Se lovesc de mine,
Menite sa distruga orice amintire.

Nu vreau sa va aud,mi sa spart timpanul,
Nu vreau sa-mi aleg destinul aruncand cu banul!
Prefer sa raman in urma,uitata de soarta
Asa cum sunt acum,doar o vie moarta!

Am vazut cum firul vietii mele
Se scurge incet ca intr-un joc de iele,
Imi fixez din nou privirea in tavan,
Prin gand isi face aparitia un malefic plan,

Nu!!Refuz!! Nu sunt ca ei!!!
Pot sa vad dincolo de acele grave idei,
Insa mana voastra imi acopera gura
Nu ma lasa deloc sa-mi exprim toata ura!

Ma opresc din acest zbucium dement,
Se pare ca nu mai pot lupta pentru ce e corect
Prin fum si prin ceata
Prezenta rece a mortii mi se opreste in fata.

Lipsita de aparare ma supun creaturii,
Cuvintele surde se lovesc de cerul gurii,
Racoarea ma cuprinde,si ma scufunda in durere
Acesta mi-e sfarsitul,sa mor in tacere.....

Niciun comentariu: