sâmbătă, 6 decembrie 2008

ILUZIONISTUL



Esti un nenorocit...Da,un nenorocit!
Un vis urat,un destin crud
Ai ajuns sa mi te infigi adanc aorta
Si sa-mi opresti pulsul cu o singura vorba
Ai patruns violent prin fiecare tesut
Hai!...termina ce ai inceput!!

Tu m-ai invatat sa privesc cu aroganta
Nu-mi reprosa nimic,
Parerile tale imi provoaca greata
Sunt ceea ce vezi
Sunt ceea ce crezi
O fiinta bizara,o victima perfecta
Prinsa intr-o plasa infecta
Ai reusit sa-mi dai mat din prima
Te-ai jucat cu tura si mi-ai furat regina
O singura mutare si totul se termina
Pui capat jocului...te eliberezi de orice vina

Nu te-ai saturat sa faci combinatii perverse de cuvinte
Menite sa-ti implanteze iluzii dulci in minte??
Ai pus stapanire pe inima mea slabita
Dar nu ma las batuta nici daca-as fi tampita
Te vad...te-am mirosit de mult,
Stiu pe ce front joci si ce ai de gand.

Esti un idiot,un pervers inocent
O inima de diavol,un venin lent
Esti asasinul perfect,un geniu prea atent...
Distrugi tot ce atingi,
Atingi tot ce distrugi
Un iluzionist expert in hipnoza,
Doua elemente opuse aflate in osmoza.

Cum poti cu o singura privire
Sa transformi in ura orice amintire??
Ah...daca te-as avea in fata,
Ti-as zgaria cu unghia tot stratul de gheata
Ti-as scoate violent fiecare celula
Te-as descompune...esti o substanta nula
Doamne... as privi ore in sir
Cum te zbati in delir
Cum te asfixiezi si iti pierzi suflarea,
In sfarsit ti-ai auzit chemarea.
Sa te vad acum fiinta,
Mai poti sa-mi spulberi orice dorinta ??
Sa ma lasi pustie si fara rost?
Iti reamintesc...
Cu mana din pieptul meu te-am scos!!

Niciun comentariu: