sâmbătă, 6 decembrie 2008

Sunt...


Sunt atat de multe intrebari la care nu am aflat raspunsul
Sunt probleme ce iti accelereaza pulsul,
Sunt oameni dementi fara pic de ratiune
Fiinte de hartie lipsite de afectiune,
Nu inteleg nimic,e pura nebunie
Sa afli ca de maine nimic nu o sa mai fie,
Am trait pana acum doar in iluzie
Am crezut in dogme producatoare de confuzie.

Sunt mii de lucruri bune,recunosc
Dar sunt milioane rele pe care le cunosc,
Ma confrunt zilnic cu indiferenta
Iar daca mai continui imi voi pierde competenta,
Si de ce ma zbat,si caut un raspuns
O solutie la problema vietii..pana la apus?
Incerc sa ma mentin,sa nu trec peste linia dreptatii
Ma straduiesc din greu sa tin piept cu demnitate sortii,
Ridic ochii spre cer,si rostesc o rugaciune
Ma ingrozeste gandul ca visurile mele se vor transforma in dune.

Priveste!Nimic nu mai e cum a fost
S-a prafuit imaginea unei lumi cu rost,
S-a transformat totul intr-o mare ruina
Si asta..din a cui vina??
Ambiguitate,stres,minciuna si lipsa de respect
Ne uitam in ochii sortii fara sa aiva vreun efect.
Pana cand va trebui sa ne indreptam pasii in desert?
Pana cand vom calca peste oglizi sparte scaldate in sange fiert?
Intrebari,lumini difuze...sunt mii de lucruri nestiute
Si pun pariu ca acele persoane ce vor birui nu vor for fi prea multe...

Niciun comentariu: