joi, 15 octombrie 2009

Cine?!

Cine eşti tu ca să-mi striveşti cuvântul cu limba în propria-mi gură?Cine te crezi ca să-mi limitezi concepţia şi să-mi exilezi personalitatea într-o lume creată de perspectiva ta?
Eşti tu Alpha şi Omega?The First or the Last?...NU!
Atunci pleacă....and let me be....lasă-mă să privesc ploaia şi nu soarele,să iubesc cenuşiul şi nu culoarea....să trăiesc prin muzică şi nu prin reguli....Lasă-mă să-mi clădesc viitorul din declin,să-l aşez pe o treaptă unică la mare distanţă de tine,pentru că nu m-am născut într-un xerox nenorocit la fel ca voi toţi....ci printr-o greşeală divină.
Am scopul de a fi eu,şi atât...iar tu....tu limitează-ţi puterea....nu eşti decât un semidoct!

Un comentariu:

Helen spunea...

Sunt un nimeni si totusi vreau toate acele lucruri.
Si eu la fel ca si tine m-am nascut printr-o greseala divina.
Cine sunt cu adevarat?! Ce caut aici?! Ce caut pe acest pamant?!
Unde ma regasesc?! De ce m-am ratacit tocmai aici?!?!

Nu stiu, nu gasesc raspunsu' la aceste intrebari, pur si simplu traiesc!!:)