sâmbătă, 21 martie 2009

Intre mortalitate si realitate

Sinistru,corbul imi anunta moartea
Peste ochii mei subit se lasa noaptea
Ametitor,simt aroma de morfina
Deasupra mea heruvimii toti se-nchina.

Si'n rugile lor se simte amarnic agonia
Iadul acum si-a castigat suprematia
Traim intr'un cosmar, insa prea real
Viata e mult prea departe de ideal.

Indiferent de asta ea continua mersul
Cu toate ca drumul isi schimba sensul.
Ma aflu acum intr-o dementa lucida
Ascultand vorbe rostite de o minte perfida

Si judec cu greu totul la rece
Privind cum timpul pe langa mine trece
Cu fiecare clipa risipita fara rost
Satana imi cruta viata contra-cost.

E multa ceata,prea mult fum
Demnitatea noastra nu e decat scrum
Nu e decat o mana de huma arsa
Doar o simpla realitate falsa

Si ma scufund,ma-ntorc in pamant
Timpul imi va imprastia cenusa-n vant
Toti vor uita,am inceput sa uit si eu
In curand voi afla daca exista Dumnezeu!

Niciun comentariu: