sâmbătă, 8 noiembrie 2008

My world ...My thoughts..My life...



Here we go!
Nu am cerut sa ma nasc...nu am avut nici cea mai mica intentie,dar iata-ma...sunt..ma aflu..exist!Inca o muritoare care se zbate intr-o nebunie clara...
Au trecut aproape 17 ani,iar eu nu mi-am gasit inca rostul aici...nu imi gasesc linistea de care am nevoie,dupa care tanjesc din prima clipa in care am deschis ochii.Sunt confuza...sunt singura....sunt eu.....
Simt ca imi indrept pasii spre nicaieri,spre o pustietate sumbra plina de mister,plina de...nimic...
Ahhh...oare esuez??Sau oare e doar in mintea mea???....Oare de ce trebuie sa-mi duc existenta in necunoscut??...De ce sunt atat de diferita??
Intrebari peste intrebari,ganduri,idei,amintiri....un amestec difuz de lumini...
Ce sunt eu??....Sunt un suflet opac.....

Niciun comentariu: